niedziela, 19 października 2014

Wakacyjny album - czyli Happy Place wspomnieniowo

Ależ piękny mamy w tym roku październik ! uwielbiam jesienne słońce i ciepłe, mimo że krótsze dni.

Dzisiaj mam kilka fotek albumu, który zrobiłam podczas Happy Place u Ani Moriony :) Każdy wyjazd na Happy place to dla mnie ogromna frajda. 3 dni tworzenia, świetnej atmosfery ...głowa kipi od pomysłów :)

Na swoich warsztatach, Ania pokazała nam m.in. jak zrobić taki album krok po kroku. Pracowałyśmy na kitach sponsorowanych przez Artworkshop. Wspaniałe papiery Create Paper z kolekcji Open Road i cudne dodatki dały nam radość na cały weekend :)

Nie muszę opisywać jaka to radość gdy po 12 godzinach nasze dzieło jest ukończone !  :) zdecydowanie takie tempo tylko na happy place, bo w domu album to dla mnie wyzwanie na co najmniej tydzień :)

No to kilka fotek ! Zapraszam serdecznie :)
















Życzę Wam wspaniałej niedzieli !


2 komentarze:

  1. super wyszedł ten album... czy ja będę kiedyś robić równie piękne prace?! Pozdrawiam cieplutko, Gosia...

    OdpowiedzUsuń