sobota, 23 sierpnia 2014

Letnia inspiracja - czyli pierwsza praca dla Dp Craft !

Witajcie moi mili :)

Z radością chciałam Wam pokazać pierwszą moją pracę, którą stworzyłam dla DP Craft :) Prawdę mówiąc od pierwszej chwili gdy w sklepie zobaczyłam to okienko domek, wiedziałam, że to coś co absolutnie muszę ozdobić :D
I udało się ! :)

Baza to okienko domek Papermania, który ozdobiłam  za pomocą papierów z kolekcji dp Craft - Lilac Garden. Pasujące do niej akcesoria dekoracyjne bez trudu znajdziecie w ofercie Dp Craft . Wybrałam liliowe kwiatki z żywicybiałe papierowe różyczkisamoprzylepne perełki i samoprzylepną koronkę. Aby urozmaicić dekorację i nadać jej lekkiego a jednocześnie przestrzennego charakteru z ażurowym zdobieniem, wycięłam dekoracyjny border za pomocą nowego dziurkacza brzegowego w ofercie Dp Craft, a także kilka gałązek, wykorzystując dziurkacz z motywem paproci, w rozmiarze 5 cm. Tego typu dekorację można powiesić w oknie lub postawić w dowolnym miejscu. Z pewnością doskonale ozdobi każde wnętrze i pozwoli zatrzymać piękne, wakacyjne, ogrodowe wspomnienia.



 Serdecznie Was pozdrawiam !

1 komentarz: