piątek, 10 października 2014

Recyklingowo dla Dp Craft

Pokusiłam się o zrobienie ramki na zdjęcie ze starego pudełka. Wyszło coś a'la shadowbox.

Do jej ozdobienia użyłam papierów z kolekcji Loving You. Brzegi ramki  ozdobiłam dekoracyjnymi borderami wyciętymi dziurkaczem brzegowym.

Użyłam także kwiatów papierowychkwiatków z żywicy oraz elementów wyciętych z papierów z kolekcji Loving You, a także listków paproci wyciętych dziurkaczem ozdobnym.Do tego sznureczek koralików , którym ozdobiłam boki ramki :)









Tym razem w ramach inspiracji Dp Craft Kids swoje zadanie miała również Zuzia :) Pobawiła się trochę świetną pianką z linii DpCraft Kids oraz cekinami - motylkaminaklejkami z pianki z zestawu Tulipany i Motyle, a także wycinankami z dziurkaczy ozdobnych.



 
Pozdrawiam Was serdecznie ! 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz