czwartek, 15 stycznia 2015

Trochę lata w środku zimy



Dzisiaj trochę wspomnień. Nie wiem, czy Wy też tak macie ale ja w środku zimy zazwyczaj tęsknię za latem za to w środku lata najchętniej pospacerowałabym po śniegu w zimowej aurze :) Skoro więc mamy zimę ja zabieram Was nad letnie morze.
Zdjęcie mojej Zuzi oprawiłam w przepiękne papiery z kolekcji Nie zapomnij mnie. Warstwy zbudowałam między innymi wycinając elementy z papierów z kolekcji. Dodałam badzik, ćwieki i perełki. Do tego mnóstwo kwiatów i pomimo chłodnej kolorystyki wspomnieniami przeniosłam się do lata.






 Drugą pracą, którą przygotowałam jest kartka z przepięknej kolekcji Dom Róż :)





 
Po więcej szczegółów i listę produktów zapraszam Was na blog lemnocraft ! :)


Pozdrawiam Was serdecznie,
Magda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz